loading...
㋡㋡نمکستان㋡㋡
علیرضا بازدید : 70 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

داشتیم با دوستم در مورد نتایج بازی های جام جهانی صحبت میکردیم و گوشه چشمی هم به نتیجه بازی اسپانیا و حذف زود هنگامش از بازی ها داشتیم که دوستم گفت خوب شد این بار روی اسپانیا شرط نبستما!
آبروم رفت تو خونه راستی رئال مادرید چرا تو جام نیس؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
یعنی فک کن من چه حسی داشتم تو اون لحظه که 2ساعت تحلیل هامو از بازی بهش ارائه کرده بودم به قول 4جوکیا
من:0ا0

دوستم* ا *

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دیروز تو ماشین کنار ابجیم نشسته بودم همین جوری زل زده بودم بهش تو همین حال ک من داشتم نگاش میکردم بابام رادیو ماشین روشن کرد با صدای کم 
یهو ابجیم با قیافیه اینجوری@@_@@ نگا کرد 
من:چته چرا اینجوری میکنی
ابجیم : وووواااااااااااای خاک بر سرم دارم فکرتو میخونم 
منم ی نگا عاقل اندر روانی بهش کردم بعد ی نگا کردم به باندای ماشین 
دیگه بقیه رو سپردم به خودش ....
له شده بودیم از خنده جفتمون .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عاقا این عیال ما از دختر خاله همسایه دیوار به دیوار مادربزرگ دوست دوران دبیرستانش که یه بار تو خیابون به من سلام کرده شنیدن که دکتر فوق تخصص تغذیه ای فرمودن سبزی خوردن باعث جذب آب در صورت میشه و صد تا از فواید سبزی رو برشمردند که خود سبزیه هم به عقلش نمیرسه
و خلاصه ما را وادار به خوردن سبزی در سه وعده اصلی و دو میان وعده نموده و ما را راه فراری نبودندندی
خلاصه بعد یه مدت سر سفره با اعتماد به نفس ازم پرسید خوب عزیزم تو این مدت که سبزی خوردی تغییری در خودت احساس نکردی ؟؟؟
فرصت را غنیمت شمردیم (در حد گل دقیقه نود و سه آرژانتین) و گفتیم آره عزیزم کلی تغییر کردم مثلا میرم پی پی میکنم توش پر از سبزیه !!!
البته نمیدونم چاقویی که توی سفره بود چه جوری رفت تو شکمم ولی خوشبختانه سبزی از وعده غذایی حذف گردیده و در حال تغییر وضعیت از بز به آدمیزاد هستم !!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بـــــــه نمکــــستــان سایت خـــنده و طنـــز خــــــــــوش آمــــــدیـــــــد بـــــرای حمایت از ما نظـــرات خود را برای ما بـــذارید ممنون براتون ارزوی لحظات خوبی رو در این وبلاگ دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار چه تیمی هستید آیا؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 696
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 2,396
  • بازدید سال : 10,832
  • بازدید کلی : 95,448
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین

  • ��


    کد موزیک