loading...
㋡㋡نمکستان㋡㋡
علیرضا بازدید : 80 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)



اس ام اس خنده دار و جوک جدید شهریور 92

 

اینایی که صب ساعت 5 پا میشن میرن میدوئن

بعد میان دوش میگیرن بعد صبحانه میخورن میرن سرکار

فتوشاپن !؟

 بقیه در ادامه مطلب

اس ام اس خنده دار و جوک جدید شهریور 92

اس ام اس خنده دار و جوک جدید شهریور 92

 

اینایی که صب ساعت 5 پا میشن میرن میدوئن

بعد میان دوش میگیرن بعد صبحانه میخورن میرن سرکار

فتوشاپن !؟

اس ام اس خنده دار

زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده

که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه

بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم O.o

اس ام اس جوک جدید

دختره اسمشو توی پروفیالش گذاشته

R R R

بهش گفتم ینی چی !؟

گفت خنگول

ستاره دیگه !

اس ام اس باحال و خنده دار

من نمیدونم چه حکمتیه وقتی نذری داریم

همه ی همسایه هامون مهمون دارن !

اس ام اس جالب و جدید

ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯽ

ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ، ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﮐﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!

ﻭ ﻣﺮﺗﺒﺎ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﯽ !؟

اس ام اس های جوک

داداش گودزیلای من ۶سالشه

انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت :

اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی

خب آخه مادر من به من چه آخه ؟ -.-

sms خنده دار

ﯾﻪ ﻣﻌﻤﺎﯼ ﺳﺎﺩﻩ :

۶ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺱ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﻣﯿﺮﻥ ﺍﺳﺘﺨﺮ

ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻥ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﮔﻢ ﻣﯿﮑﻨﻦ!

ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﭼﺮﺍ !؟

ﺁﻓﺮﯾﻦ! ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ!

ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﭘﺎﮎ ﺷﺪﻩ ، ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻦ ﻫﻤﺪﯾﮕﻪ ﺭﻭ :))

جوک و اس ام اس جدید

وسایل لازم برای مسافرت :

دخترا : کیف ، مانتو ، شلوار ، شال

روسری در رنگهای مختلف

بدلیجات ، ساپورت ، کفش ، صندل ، لوازم آرایش

پسرا:

دمپایی ، شلوارک

قلیـــــــــــــــــــــــون!!!

یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم  داشتم !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ

ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ :|

.

.

.

من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم

بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز !

.

.

.

پیامک خنده دار

وقت خود را چگونه صرف میکنید؟

وقتم – وقتی – وقت

وقتیم – وقتید – وقتند !

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

تو مترو موقع حرف زدن با تلفن٬ دور و بریام یه جوری با دقت گوش میکردن

که یه لحظه خواستم بزنم رو اسپیکر

.

.

.

پیامک های خنده دار

مـیدونــستیـن آیا مــِـریـخــیا وخـــــتی پــاشـون پــیچ میـخــوره

زمـیـن نـمیخـورن :| مــــــِـریخ میـخــــــــــورن ! :))

.

.

.

پیـدا کـردن بستـنی از تـوی فـریـزر هـمـیشه لـذّت بـخـش بـوده

حـتـی اگـه بـوی سبـزی و گـوشت چـرخ  کـرده بـــده :D

.

.

.

معنی معجزه رو موقعی میفهمی که اس ام اس اشتباهی بفرسی امـا  fail  بشه !

.

.

.

من بچه بودم یه بار به بابام گفتم این هندونه مو دارا (نارگیل) چه مزه ای هستن؟

بابام نشست گریه کرد !

.

.

.

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ پسره ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ دختره ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ…؟!

اینا همش ﭼﺮﺗﻪ …

ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺳﮓ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻥ :|

رتبه کنکور دختر عموم رو واسش اس ام اس کردن

اومده میگه : نمیدونم کی واسم شارژ ایرانسل فرستاده !!

.

.

.

افلاطون را گفتند چرا هرگز غمگین نمیشوی ؟

گفت :

نمیدانـــم :))

.

.

.

کیه؟ کیه؟ کیه؟

کیه؟…………کیه؟

کیه؟

واکنش اعضای خانواده وقتی شما تلفن وجواب می دی

(نمیذارن نفست بالا بیاد)

.

.

.

بعضی هام هستن وقتی دست تو دماغشون میکنن

دهنشون کج میشه و 116 تا عصب صورتشون درگیر میشه !

.

.

.

داشتم با تبلت پسر عموم “Angry Beards” بازی میکردم !

بابام اومد بقلم نشست ، یه سری تکون داد زیر لب گفت :

” آخرشم کفتر باز دیجیتالی شد”

.

.

.

تو یه روز سرد پیجامه گرمت رو می پوشی و می پری تو تختت

بالشت رو درست می کنی، پتو رو می کشی رو خودت

خودت رو اینور و اونور می کنی، یکمم خودت رو می کشی

حسابی که گرم شدی چشاتو می بندی که بخوابی …

یه دفعه می بینی چراغ اتاق رو یادت رفته خاموش کنی!

.

.

.

همسایمون اسمش “طلا”ست

توی “نقره” فروشی کار میکنه

تازگیارفته برنزه کرده…!

فکرکنم اخر با مِسی ازدواج کنه

بچه شم شکل استیلی میشه !

.

.

.

جک جدید

ﺭﻭﺯﺍﻱ ﺗﻌﻄﻴﻞ ﺯﻧﮓ ﺳﺎﻋﺘﻤﻮ ﺭﻭﻱ ﺳﺎﻋﺖ

ﻫﻔﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻣﻴﮑﻨﻢ

ﺯﻧﮓ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩ، ﭘﺎ ﻣﻴﺸﻢ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﮕﻢ ﮔُ*ﻪ ﻧﺨﻮﺭ!

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻴﺨﻮﺍﺑﻢ ^-^ ای حال میده !

بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه

منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند

یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!

.

.

.

من از بچگی 1ستاره رو نشون کردم تو آسمون

میگفتم این ستاره منه وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست :))

.

.

.

راد اس ام اس

ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭘﺪﺭ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﻘﺼﺮ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﻭﻟﯽ ﺍﮔﻪ ﭘﺪﺭ ﺯﻥ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﻨﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻘﺼﺮﯼ!

پیام اخلاقی سریال مادرانه

.

.

.

بابام رفته مسافرت، هر شب ساعت ۲ اس ام اس می زنه بهم:

پاشو کولر رو خاموش کن!

.

.

.

دارم به این فکر میکنم که :

آﺩﻡ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﯾﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻭ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎﺗﺶ ﺭو ﺑﺪﻩ

ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ !

.

.

.

یه روز بابا اسفنجی میره مصاحبه جلو جنسیت مینویسه سایر موارد :دی

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

آغا من موندم چرا همیشه عکس ده نفر برتر کنکور رو تلوزیون نشون میده

باور کنید ده نفر آخر شدن سختر از اونه

مسئولین کجایید !؟

.

.

.

احترام پدرم به حریم خصوصی به این صورته که

اول در رو باز میکنه٬ بعد طی همون فرایند باز شدن در٬ همزمان چند ضربه ای هم به در میزنه !

.

.

.

تو فکرم یه نمایشگاه بزنم

نقاشی هایی که موقع درس خوندن واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بذارم !

.

.

.

دقت کردین !؟

زیباترین حالت یخچال وقتیه که الویه توش داره

99% از شماره های گوشیم بلا استفاده ست

ولی کافیه یکیش رو پاک کنم، فرداش مرگ و زندگیم میفته دست همون یه نفر !

.

.

.

دقت کردین !؟

آدمایى که تو اتوبوس و مترو جاشونُ میدن به بقیه

اصرار عجیبى دارن بعد از بلند شدن به دوردستها نگاه کنن !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

یه بنده خدایی تعریف میکرد:

یه چند سال پیش باغ وحش زدیم تو شهرمون

قیمت بلیط زدیم 500ت کسی نیومد.

کردیمش300ت کسی نیومد.

100ت بازم کسی نیومد.

مجانی کردیم همه اومدن تو باغ وحش. در رو قفل کردیم قفس شیر و باز کردم.

صدا زدم خروجی 5000تومن

و اینگونه انتقام گرفتیم از مردم شهرمون !

.

.

.

میگن مستحب اذان که تموم شد افطار کنید

والله اذان که تموم میشه ما داریم سفره رو جمع میکنیم !

.

.

.

اگر کسی برات قمپوز در کرد براش لوغوز بخون تا تو انپاس نری و برات انغورت نیاد

بگو خب :)

.

.

.

اگر غذا رو هم میشد دانلود کرد

ما فــــوقِ فـــــــوقش یه املت رومی تونستیم دانلود کنیم

سرعت نتمون به کوبیده نمی رسید !

.

.

.

جوک خنده دار

داشتم فوتبالیستا میدیدم …

لامصب سوباسا توو دلش میگه : ما بایدببریم

میزوگی از توو تماشاگرا میگه : درسته سوباسا :|

.

.

.

یه جاهایی

اگه به سمت دستشویی بدویی 1000 تومن میگیرن

ولی اگه آروم آروم بری 500 تومن !

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بـــــــه نمکــــستــان سایت خـــنده و طنـــز خــــــــــوش آمــــــدیـــــــد بـــــرای حمایت از ما نظـــرات خود را برای ما بـــذارید ممنون براتون ارزوی لحظات خوبی رو در این وبلاگ دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار چه تیمی هستید آیا؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 696
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 365
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,355
  • بازدید ماه : 2,489
  • بازدید سال : 10,925
  • بازدید کلی : 95,541
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین

  • ��


    کد موزیک